Alla inlägg den 15 april 2008

Av Tina - 15 april 2008 21:37


Jag fyllde år igår och ägnade min lediga dag åt att bara ha det bra. Jag pysslade lite och vilade och hälsade på mina föräldrar och hämtade min dotter i skolan och... givetvis... så åkte jag till Panduro för att handla lite också :-)


När jag kom hem öppnade jag mina mail och fick en trevlig överraskning. Jag hade vunnit en slogantävling på www.handarbeta.se ! Jätteroligt! Jag fick 200:- att handla för men jag kunde förstås inte behärska mig i webshopen, så det blev en beställning på över 300:- i alla fall. Men jag blev jätteglad att jag vann! Superbra butik! Grymt snabb leverans och jättebra service! Rekommenderar den varmt.


Nu kan jag lägga ut ett födelsedagskort som jag gjort på beställning eftersom födelsedagsbarnet i fråga också fyllde år i går. Det var ett tag sedan jag gjorde det men det spelar ju mindre roll.


Nej, nu ska jag sätta mig vid scrapbordet en liten stund. Jag håller på med ett minialbum men har fastnat för tillfället.

Ha det bra alla vänner!





Ovido - Quiz & Flashcards