Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Tina - 22 mars 2008 11:03


Glad Påsk på er, ni som hittat hit denna Påskafton!  Måste börja med att tacka för era gulliga kommentarer här i min blogg! Jag blir så himla glad och det är sååå roligt att det finns människor som vill hälsa på hos mig och titta på det jag gör. Det värmer!


Idag har jag varit ute med grannen och gått en långpromenad i isande vind. Men solen tittade fram emellanåt och värmde faktiskt lite grann i alla fall.


Jag blev inspirerad igår av fantastiskt duktiga Jenny http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se/ som gjort ett superfint bokmärkeskort. Hon hade i sin tur hittat mallen här http://www.stampelgarden.se/blogg/?p=887 . Så här blev mitt försök. Jag gillar det kinesiska ordspråket som jag hittade på en site på nätet "En bok som inte öppnas är bara en tegelsten av papper". Sant, eller hur?


Jag har altrat en chokladkaka också som jag ska ge bort i påskpresent.


Nu ska familjen snart iväg på påsklunch/middag hos mina föräldrar och äta massor av ägg!



Ovido - Quiz & Flashcards