Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Tina - 20 mars 2008 08:37


Idag är jag ledig och solen skiner på det vintervita landskapet. Konstigt. Vi har inte haft vinter på hela vintern, men nu slår Kung Bore till och skickar snö och minusgrader. Jag vill egentligen inte ha snö nu, men när solen skiner är det väldigt vackert ändå. Det måste jag erkänna.


Igår var min kompis här och hon började med sitt minialbum. Det blev jättebra och jag blev ännu mera sugen på att testa själv. Eftersom hon aldrig scrappat förut så fanns det lite att visa och det var hur kul som helst. Frågan är om inte scrap-bacillen slagit till igen :-) Det sista hon sa var "ja, en skärmaskin måste jag i alla fall ha!"


Själv gjorde jag klart en burk som jag började med häromdagen. Eftersom jag sålt mitt första kort så ville jag förära pengarna med en speciell spargris, min skattkista. Jag använde mina USA-stämplar, lite blommor och annat och för att vara min första altrade burk så är jag rätt nöjd ändå.


Vad tycker ni?



Ovido - Quiz & Flashcards