Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Tina - 29 februari 2008 13:29


Fred, kärlek och glada människor gör mig lycklig. Vänlighet, omtanke och värme gör mig lycklig. Och...


... faktum är att detta gör mig väldigt, väldigt glad för att inte säga rent lycklig också! Idag kom allt jag beställt och väntat på, rakt ner i brevlådan. Papper och bårder och blomblad och annant smått och gott. Och häftigast av allt; stämplarna jag beställt från USA!


Jag var lite tveksam till att beställa från utlandet eftersom jag hört att en del fastnar i tullen och så tar det en evighet, men jag hade tur. Beställde i onsdags förra veckan tror jag det var, och idag, fredag låg de i brevlådan. Det är lite svårt att se kanske, men visst är de fina? Det är fåret, kaninerna och nallen.


Dessutom begav jag mig till en butik här i stan, Mixen www.mixen.frisberg.se , som jag aldrig besökt förut. Där köpte jag två magnoliastämplar och två Penny Black (och så lite blommor också för säkerhets skull).


Hoppas det regnar och blåser hela helgen så att man inte kan gå utanför dörrn ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards